17 Mar 2014

Berkesan ke Dalacin T ???



Ada orang tanya..


Berkesan ka wei pakai dalacin t??


Pasai apa aku pakai tak berkesan sikit pun??


Awat mahai sangat???


Baziaq hang tau dak sapu penuh muka...... Tiap-tiap hari plak 2....


Kadang2 orang kita nie nak cantik tapi pemalas. Kedekut piang plak 2.


Bila tak berkesan mula nak salah kan produk.... Pastu mula nak tanya pasai apa muka tak licin macam ayu raudhah.. 


Penipu nie produk nie.....


Orang tulih blog nie pun penipu besaq... Berkesan konon.. dajei sungguh orang nie.....


Dah 4 5 botol aku pakai,  jerawat batu pun dah hilang. Kiranya sekarang dah dekat setahun aku stop pakai sebab muka aku dah tak naik jerawat.


Sebelum nie aku punya jerawat batu memang besaq batu.Batu Belah Batu Bertangkup. Setiap hari aku akan sapu seluruh muka secara konsisten. KONSISTEN hokey.


Kalau pemalas nak sapu 'sebijik' muka hang setiap hari , hang jangan berangan jerawat nak hilang.


Untuk pengetahuan saudari saudari pak cik mak cik, dalacin t amat berkesan untuk menghilang kan jerawat sahaja, tidak berkesan untuk memutihkan kulit seperti hanez suraya dan seangkatan dengannya.


Rajin2 lah pakai toner bila kulit jadi kering.


Jangan hari nie pakai,  lepas 2 bulan  plak baru pakai balik. Alasannya mahal.


Tampaq macam boya baru tau.


*** Tuari aku ada post gambar besaq kedabak kat hampa dalam blog nie, pandai2 lah beza tengok berkesan ke dak, tapi  aku dah delete sebab tertentu, aku cuma nak pesan, JANGAN MALAS.....   :P

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2014 © Reserved to Sara Liyana Design By Cik Nurfarah