21 Sep 2014

Liebster Award Part 3

Aku ditag lagi untuk liebster award. Refer Sini dan Sini untuk Liebster Award yang lepas...Hari nie dapat MC , bajet-bajet petang nak buka blog buat entry untuk libster award nie, tapi cilakak betul, asal nak mula naip ja, laptop lembab, lepas tuh hilang, tanya sapa sorang tak tau, last-last tertongeng aku cari , jumpa bawah sofa, jebon mana simpan tah,nak naip balik ada orang mai rumah, menyampah betoi aku kalau macam-macam masalah nie, mula la aku nak menyumpah dalam hati. wakkakaka.

Dah ada masa , boleh la aku jawab soalan-soalan yang dah lama diperkasam kan oleh daku yang agak sibuk 2 3 hari nie. Tapi malangnya satu tag aku oleh sorang kakak nie dah hilang, sedih benau aku, dah 2 jam aku cari blog hakak tuh, tapi aku tak jumpa, tah mana terselit aku pun tak tau, sedih benau-benau dah nie... Mana la aku nak cari hakak tuh pun tak tau.

Jadi wa sambut tag dari Izatty 

Kalau hang femes, hang femes pasaipa?
Sepanjang hidup aku tak pernah lagi aku femes.. facebook pun aku sendu niekan plak blog. sendu mak henon..


Kalau satu hari nanti hang dapat hidup macam orang kaya hat pangkat Dato'/Datin, hang nak buat apa?
Aku nak buat bodo, dah kaya dah, so buat2 la bodo.. :)


Apa benda thorbaik hang jumpa dalam blog aku?<http://hamsterkentut.blogspot.com/>
blog hang cepat, speed blog baru 9.85.. tak caya test kat sini speed test


Hang sanggup dak kerat kaki untuk Internet?
sudah semestinya tak


Apa hang rasa kalau hang ada komputer/laptop/tablet/smartphone tapi Internet takdak?
kalau jawapan jujur aku rasa macam loser kot, bosan, dok rumah tak buat apa lepas tuh takdak internet, herrrrr...


Hang rasa orang Nepal hensem dak?
Hansem lah... hansem.. tak muhung aih


 xDPeah pi beli 3 pemadam untuk Leha dan 2 pembaris untk Tijah. Jadi, berapa panjangkah rambut mak Tijah?
tak pasai aku nak pi kira hitung tambah rambut mak tijah

Apa kesalahan hat paling kecik hang penah buat?
ambik duit bapak aku rm 3 ringgit tetiap 2 hari sekali untuk topup, dia ingat toyol. tapi 2 dulu la

Apa hang rasa kalau hang kena berdiri kat sebelah orang yang ketiak busuk tah macam apa dalam bas yang padat lagi mampat?
aku penah kena kes macam nie tapi bukan dalam bus cuma aku dalam seminar, dia duduk sebelah aku dari pukul 9 sampai 5 petang, lepas lunch asyik berlahak bau nasi kandar, balik seminar terus demam..

Ditakdirkan hang gemuk, lemak berlipat-lipat seperti diriku, apa barang yang hang rasa boleh muat dalam lipatan lelemak ittew?
Duit.. tak yah aku susah-susah beli purse

Betui dak kalau aku kata, bila hang nak tag orang satgi, hang pi amek sesiapa yang ada kat cbox hang? Hahahaha.
hahahhaha, betui, tapi aku pun tak tau nak tag sapa.


So soalan-soalan aku untuk blogger yang bertuah adalahhhhhhhhhhhhhhhh (tolong baca dengan keadaan yang nervous )

1.Ayat mak hampa yang selalu dia guna?? Macam mak aku "Kalau aku pi cari jumpa satg siap hang"
2. Kalau orang tanya "lah pasai apa hang gemuk @ kurus sangat". agak2 jawapan apa patut bagi?
3.Nazim Othman hansem tak? kalau tak pasai apa?
4. Adik aku nie asyik tengok Running man gelak-gelak dari pagi sampai malam, dah lama dah keadaan nie, lebih setaun, ada penawar terbaik?
5. Kalau hampa dapat kawan yang 24 jam asyik nak diet padahai dah tahap tinggai tulang sumsum dah, hampa suka ka atau rasa nak sepuk dia?
6.Sebenaqnya aku dah krem otak nak buat soalan , 1+1 dalam mathematics form 4 @ 5 berapa jawapan nya.
7.Kerja rumah yang paling hampa tak suka buat?
8. Kalau tetiba orang mai blog hampa lepas tuh sound kat cbox, hampa nak pendam ka hampa nak maki?
9. Kalau nak maki apa makian terbaik kena bagi kat orang bajet2 bagus nie.
10.Adoyaiiiii susah betui nak buat soalan,, awak kat mana???
11. Teka namaa penuh aku boleh tak??? Hihi

Yang ditag :

11 comments:

Cik Nadyya said...

hahahaah soalan je da lawak. nt kite jawap.. tp lama lagik la.. ramai sgt org tag x trjawap lagik..hehe

Cik Yaya said...

soklan no.3, nazim othman tu siapa? huhu

Azraa Lyana said...

Okkkkk. Selamat menjawab ... hihi

Azraa Lyana said...

Nazim othman nie sengkuang kat malaysia kita... haha..

Khai♥Rin : anies said...

terima kasih krn tag..insya allah sy akn jwb kelak ;-) tggu q ya

Aksara Biruu said...

thankyou..nanti AB jawab ya =)

aRz MoHa said...

Liebster award ni agak tensen nak buat. hahaha
nak kena jawab soalan dan buat soalan

singgah sini, follow sini dan tinggal komen disini

Azraa Lyana said...

klu sy jwb soalan tuh best tapi bab nak buat soalan tuh bole meruntun sanubari ...

Azraa Lyana said...

ok ab... selmat menjawab :)

Azraa Lyana said...

hihi..okkkkkkk :)

Cik Nadyya said...

ok dah jawap ;)
http://loveneddy.blogspot.com/2014/10/the-liebster-award-11-sara-liyana.html

Post a Comment

 
Copyright 2014 © Reserved to Sara Liyana Design By Cik Nurfarah