23 Nov 2014

bila nak kawin -part 2


Apa hang cakap semua betul nokkk..

Soalan maut semua nya...

Panas pulak hati hakak pagi2 ni bila orang tanya ko bila nak kawin.

Kepala hotak la nak jawab soalan2 hampa pagi2 buta nie.

Tapi.... hakak kaji manusia memang suka tanya soalan bodoh.

Sekian. Tak lawak pagi pagi dah bagi orang rasa nak boh penerajang sorang sekoq.

15 comments:

nana liena said...

amboi,bahasanya..ganas.tp betul la.. mulut tempayan boleh kita tutup ,manusia? hehehe..

Sara Liyana said...

Manusia sentiasa cri masalah dik nana. Lok

Cik Nadyya said...

hahaah biasala tuu kak.. slagi ade mulut.. memang ditanya2 jela.. sabar jela.. huhu

Cik Fafa said...

depa concern tuuu. hehe

Dyan said...

My frenz ckp,kalau ade org tanya 'bila ko nk kahwin?' , kita bls balik n tanya 'bila ko nk mati?' .. konpem dia x tanye lagi. . . hoho

Sara Liyana said...

Dyan :: hakak takut nak cakap.huhu
cikfafa: depa suka cari pasai cik fafa.
nadya: benci benci benci

cik belbel said...

biasa la tu hakak, bila sekolah kata jangan bercinta. bila kerja sibuk tanya bila nak kawin. bila dah kawin sebok tanya bila nak ada anak. bila ada anak tanya bila nak ada cucu. haishh

Nur Inani said...

hahah.. selalu macam tu. mampu senyum je bila orang tanya bila nak kawen. muahah :p

Ahmad Zu Mal Md Rayi said...

Soklan wajib untuk orang bujang ^-^

KorN said...

ignrekan saje pada yg bertanya. makin di layan soklan lain plak kuar nanti

Najlaa 'Aqilah said...

hehe kadang2 soalan bodoh sebab saja memaniskan mulut borak2. tapi kadang2 mmg ada jenis manusia yang memang suka nak sakitkan hati orang kann haihhh haha. nasibbb badannn

sincerely,
Najlaa 'Aqilah

Najib Ariyan said...

orang suka tanya soklan yg dah tetap ada... bukan ke 4 perkara, kelahiran, kematian, rezeki dan jodoh dah ditentukan... kenapa nak tanya lagi... dalam doa pun sama... dimurahkan rezeki, ditemukan jodoh, ehhhh bukan Allah dah tetapkan ker...

pernah sound satu makcik... tanya pasal kahwin... aku jawab gurau gurau...'apa lah sibuk jodoh kita ni makcik... sibukkan je makcik nak mati tak lama lagi tu'... senyap dia... tau marah...

Nadratul Syazwana said...

Hahaha biasa lah tu, makcik makcik biasa buat camni T_T Kita layankan ajee

The Tukang Taip said...

Haha. Nice sharing. Selalu jugak dapat soalan tu sampai dah xtau nak jawab ape :D

h- Zinnirah said...

tak larat nak baca. menangis haha!

Post a Comment

 
Copyright 2014 © Reserved to Sara Liyana Design By Cik Nurfarah