17 Dec 2014

Tak da tajuk



Komen nie hakak jumpa dalam facebook, hakak rasa orang yang macam nie jenis yang bongok, asalnya komen dia macam ok tak dak apa2 la, lepastuh dia pi tanya plak negeri lain ado??? Apa dia ingat orang puan negeri lain jenis mundur2 belaka... Malas nak cakap banyak2, fikir2 lah sendiri kalau nak komen kat mana2 ya...  

7 comments:

Nur Inani said...

amboii. suka hati dia je cakap macam tu.

Azieera TajulRahim said...

Ikut sedap tangan dia aje tulis gitu! Cittt...

Najlaa 'Aqilah said...

uish first time baca komen mcmtu. apa bendaaaaaaaa hahaha. masalah sempit otak ni >_<

sincerely,
Najlaa 'Aqilah

nana liena said...

saya ska tgk orang kelate,lagi2 perempuan,tak tahu la sbb faktor apa..
ni komen org tu tk boleh pakai.. huhu.. merata la ada org perempuan kaya n pandai berniaga,semua bergantung pd usaha nak niaga n cari duit ja.

Ahmad Zu Mal Md Rayi said...

Alahai sekarang tetiap negeri pun ramai orang perempuan buat bisnes kaaan...

Cik Fafa said...

dari mana perempuan tu berasal, tak menentukan kejayaan pun. yang menentukan kejayaan, usaha dari setiap individu. ^_^

Najib Ariyan said...

perlu ke merendah2 kan orang lain... puji diri sendiri pun orang dah rasa muak... tapi orang boleh kontrol lagi... tapi bila kutuk orang lain... hmmmm... kenapa tak cakap pasal komen Tengku Razaleigh Hamzah kata orang lelaki Kelantan pemalas?? tak jugak sebenarnya kan... depa rajin juga... hishhhh jaga lah akhlak...

Post a Comment

 
Copyright 2014 © Reserved to Sara Liyana Design By Cik Nurfarah