21 Jan 2015

ronaldo meninggal kan kekasih


Hampa ingat tak post pasal ronaldo meninggalkan kekasih dia tuh kan.nie hakak jumpa dalam komen-komen yang banyak tu.

Hakak nie jahil bab2 agama  nie, tapi yang hakak tau la ronaldo nak baca ke wak...

Hakak harap satu hari nanti ronaldo boleh la fahami ayat dia, dan terus teruja lalu terkejut lalu dia bertanya kepada kita apakah maksud sebenar ayat beliau dan apakan motif nya berkomen seperti itu. Gituh

Hakak seorang yang suka berfikit negatif.hahahaha

6 comments:

Nur Inani said...

hahahah. faham pun tidak bahasa kita ni kann :D

Diana Rashid said...

hahahaha...tu komen syok sendiri je tu..

nana liena said...

hahaha..tergelak bc ayat last tu..

Najib Ariyan said...

tak tahu cerita lah... apa hujung pangkal cerita nih?

Zizie Zack said...

Hahaha. Gurau petang tu kak ayat last dia.. doakanlah semoga beliau mendapat hidayah :)

Cik Fafa said...

alamak, dah ketinggalan pulak rasa. haha

Post a Comment

 
Copyright 2014 © Reserved to Sara Liyana Design By Cik Nurfarah